FANDOM

Batman.jpg
Batman
Gra
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!
Dane
  • Typ postaci
  • Bohater
  • Gra
  • Płeć
  • Mężczyzna
  • Kolor włosów
  • Czarny
  • Kolor oczu
  • Bialy (gdy nosi maskę)
  • Sylwetka
  • 9-pak
  • Teren działania
  • Gotham City
Powiązania
  • DC comics
Używane bronie
  • Gadżety
Sojusznicy
  • Robin

Alferd Komisarz Gordon

Batgirl
Wrogowie
  • .Freeze

Dwie Twarze Trujący Bluszcz Bane Red Hood Rycerz Arkham Pingwin Kobieta-kot

  • Joker
Mr
Batman.Bohater serii komiksów DC.Bohater zadebiutował w komiskie Dedective Comics#27 w 1939 r.Równierz pojawił się grze Batman.Ma swojego wroga Jokera.

Historia Edytuj

Kiedy młody Bruce Waye wraz z Rodzicami wyszli z kina,przywędrowlai do uliczki,gdy nagle młody Jack Napier zastrzelił rodziców Bruce'a,kiedy był dorosły trenował na turniejach i stał się Batmanem.

Wygląd Edytuj

Tradycyjny Edytuj

Batman nosi czarną maskę,szary strój z czarnym symbolem.Ma białe oczy.Ma 9-pak,czarnę rękawiczki z pazurami,czarną pererynę,żółty pas z gadżetami oraz czarnę "skarpety" na spodniach.

Klasyczny Edytuj

Batman ma niebieską maskę,niebieską pelerynę,niebieski rękawiczki,niebieski elementy na spodnie.Szary strój z klasycznym symbolem batmana i żółtym pasem batmana oraz czarnym kroczem.

Umiejętności Edytuj

Potrafi użyć gadżetów.Jego najsłynniejszy gadżet do batarang.Batman również ma inne gadżety takie jak:Hak z linką,pazur,latające skrzydła,hak zwisający,podwójny batarang,batkomputer czy sprej na złe kobiety.Batman ma rónierz dużo pojazu.Jego najsłynniejszy to batmobile.Batman ma również ma Batwing,Batboud,Batmobile z 1989,Batmobile z 1966,Tumbler z 2008,Batmobile z Batman VS Superman.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki