FANDOM

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Gra
Fallout Tactics Bos
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Dystrybutor PL
  • Premiera w USA
  • 15 marca 2001
  • Gatunek
Informacje
  • Aktualna wersja
  • 1.27
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Płyta (Microsoft Windows)
  • dystrybucja cyfrowa (OnLive)
  • Silnik gry
  • Wymagania wiekowe
  • ESRB: Mature
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, w polsce znane również jako Fallout Tactics: Bractwo Stali - gra strategiczna, z aspektami gry fabularnej. Trzecia, choć niekanoniczna, odsłona serii Fallout. Gra została wyprodukowana przez francuskie studio Micro Forté (które później zbankrutowało), a wydana przez Interplay. Fallout Tactics jako jedyna gra z serii zawiera tryb wieloosobowy. W grze poza słynnym systemem turowym można grać również w czasie rzeczywistym.

Fallout Tactics był ogromnym rozczarowaniem dla fanów serii. Zawierał wiele błędów, a jego treść była częstokroć niezgodna z fabułą dwóch poprzednich gier. Przez ten fakt została uznana za niekanoniczną - zarówno przez Interplay, jaki i przez Bethesda Softworks.

RozgrywkaEdytuj

Gracz musi rozpocząć grę jako rekrut Bractwa Stali, paramilitarnej organizacji pragnącej na nowo zjednoczyć stany Ameryki. Sam fakt, że gracz nie ma wyboru i jest rekrutem onej frakcji jest sprzeczny ze stylem pozostałych falloutów, w których gracz decydował o tym czy chce do takowego Bractwa należeć. W grze, w przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, pojawia się wiele miast istniejących współcześnie, takie jak Springfield, Quincy czy Jefferson. Fallout Tactics w dużej mierze stawia na walkę, a tylko w niewielkiej na fabułę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki