FANDOM

Game Boy.Rodzina konsol,która zaczęła wejść na rynek od 1989 r.Konsole potem były popularne na w japonii,europie i ameryce.Konsole dostały gier i gadżetów oraz do końca 2005 r. linia "Game Boy" skończyła się.

Game Boye Edytuj

Game Boy

Pierwszy Game Boy

Game Boy Edytuj

W 1989 r. powstał pierwszy Game Boy.Był gruby miał przyciski "a" i "b",krzyżak,przycisk "star" i "select".Pierwsze gry do Tetris i Super Mario Land

Game Boy Pocket

...W tradycyjnych kolorach

Game Boy Pocket Edytuj

W 1996 r. postał "Game Boy Pocket".Był płaski miał mniejsze przyciski i był mały oraz był odstępy wielu kolorach.

Game Boy Light Edytuj

W 1998 r. postał Game Boy Light,który trafił w japonii.Miał podświetlany ekan,żeby grać na ciemno.

Game Boy Color Edytuj

Game Boy Color

Jeden z kolorów

W 1998 r. trawił "Game Boy Color".Był płaski,mniej ważył i miał kolorowy ekran,co znaczyło że równierz gry były w kolorach.Był kompatybilny z poprzedniczką mogli grać gry z Game Boya z Game Boya Color.

Game Boy Advance

W Fioletowym kolorze

Game Boy Advance Edytuj

W 2001 r. powstał Game Boy Advance.Był podróżny;miał bumpery i służywał tylko 2 baterie.Grafika pozwała odtworzyć z z poprzedników konsol domowych,więc mógł np: odpalić A Link to the past w wraz z two swords.Konsola również odpalała gry z podrzędników,ale wadą,jest że kartridże z poprzedników wystają.

Game Boy Advance SP Edytuj

Gmae Boy Advance SP

Wersja Nes

W 2003 powstał Game Boy Advance SP.Konsola która miała otwieraną klapkę i nie potrzebuje baterii,tylko ładowarki,a kartridże zmieszcza ją się pod spodem.Tka samo jak wersja zwykła potrafii odważać gry z poprzedników.

Game Boy Advance Micro Edytuj

Game Boy Advance Micro

Wersja Famicom

W 2005 r. postał ostatni Game Boy,czyli "Game Boy Micro".Był mniejszy i wadą jest to nie dowarza gry GB i GBC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki