FANDOM

Golden Sun: Lost Age (pl. Złote Słońce: Zaginiona Era) - kontynuacja gry RPG na Game Boy Advance, Golden Sun'a.

Druga część gry pozwala na poznanie dalszego ciągu fabuły znanej z pierwszej części. W grze wcielamy się tym razem w drużynę Felixa - Jennę i Shebę, oraz w dalszych misjach również żeglarza-awanturnika z Lemurii Piersa. W ciągu dalszej gry dołącza się również drużyna Isaaca, czyli Garet, Mia i Ivan. Dzięki temu mamy ośmiu bohaterów, których możemy zmieniać z terenu walki na tyły, lub odwrotnie.

Kontynuacja dodaje dużo renowacji i ulepszeń:

  • Nowsza grafika i muzyka.
  • Możliwość zdobywania tzw. Stone Tablets i zyskiwania nowych, potężnych ataków.
  • Nowe artefakty i możliwość tworzenia nowych, przez znajdowanie odpowiednich materiałów i przynoszenie ich do kowala.
  • W dalszych misjach posiadanie statku, dzięki któremu można poruszać się między kontynentami. Po jakimś czasie statek zyskuje skrzydła, co umożliwia latanie.
  • Nowe Psy Energie.

FabułaEdytuj

Uwaga!
W dalszej części artykułu znajdują się informacje dotyczące fabuły danej gry

Po zniszczeniu latarni, Kraden i Jenna cudem uciekają z miejsca katastrofy. Trafiają na półwysep, który po chwili odrywa się i płynie daleko na wschód. Po chwili dołącza Felix i Sheba. Bohaterowie trafiają na nowy kontynent. W ciągu swojej przygody spotykają Agatio i Karst. Karst jest siostrą Menardi. Żywi więc ona zemstę do głównych bohaterów za jej śmierć. Felix i reszta wychodzi z założenia, że wszystkie latarnie mają być zaświecone, aby nie doprowadzić do zniszczenia świata. Wkrótce spotykają Piersa. Został wrobiony w kradzież przez szefa piratów - Champa. Bohaterowie postanawiają mu pomóc, więc i on dołącza do drużyny. Razem z nim docierają między innymi do legendarnej Lemurii. Po jakimś czasie dołącza również Isaac z drużyną. Płyną na północ do ostatniej latarni i miejsca skąd pochodzi Agatio i Karst, oraz wychowywał się Felix. Okazuje się również, że rodzice Jenny i Isaaca żyją. W latarni walczą ze smokami, którzy okazują się być zmienionym Agatiem i Karst. Już wcześniej pozbyli się urazu do drużyny i starali się oczyścić im drogę do latarni. Na górze czeka już na nich The Wise One. To on dążył do zapobiegnięcia zapaleniu latarni. Przyzywa wielkiego smoka, który po pokonaniu zmienia się w rodziców Jenny i ojca Isaaca. Są ciężko ranni, ale Mia i Piers zajmują się nimi.

BossowieEdytuj

  • Chestbeaters - trzy strażnicze małpy. Nie są trudne do pokonania.
  • King Scorpion - Pojawia się na pustyni i może sprawić kłopoty dla niedoświadczonej drużyny.
  • Briggs i piraci - Potrafi przywoływać wojowników na pomoc.
  • Hydra - Znajduje się na statku Piersa.
  • Serpent - Ten żmij leczy się w czasie bitwy dzięki czterem lustrom ustawionym w komnacie. Po ich zniszczeniu, straci taką możliwość i stanie się niezbyt wymagającym wrogiem.
  • Poseidon - Pilnuje drogi do Lemurii. Jest niezwykle silny i potrafi tworzyć tarczę, znacznie osłabiającą ataki. Aby ją zniszczyć, trzeba zdobyć trzy części trójzęba i po złożeniu ich, rzucać trójzębem w strażnika.
  • Maopa i towarzysze - Ta walka moze być trudniejsza, przez przymus oddawania rzeczy na drodze.
  • Agatio i Karst - Nie trzeba ich pokonać, aby kontynuować grę, mimo to po ich pokonaniu można zdobyć Dark Matter. Walka jest trudna, gdyż na początku gracz dysponuje tylko Felixem i Piersem, a reszta dochodzi w późniejszym etapie.
  • Flame Dragon - Walka jest prosta.
  • Doom Dragon - Finałowy boss. Jest bardzo silny i dysponuje jednym z najpotężniejszych ataków - Cruel Ruin.

MateriałyEdytuj

Materiałów używa się u kowala do stworzenia nowych potężnych artefaktów. Nie są zbyt łatwe do znalezienia, ale warto ich szukać.

  • Rusty Axe, Staff, Sword, Light Blade - Zardzewiałe przedmioty do zdobycia na morzu.
  • Tear Stone (Kamień-Łza) - Tworzy Clear Bracelet, Pure Circlet, Spirit Ring i Cloud Wand.
  • Star Dust (Gwiezdny Pył) - Tworzy Luna Shield, Planet Armor, Stardust Ring, Comet Mace, Astral Circlet.
  • Silph Feather
  • Dragon Skin (Skóra Smoka) - Tworzy różne typy pancerza.
  • Salamander Tail - Tworzy ogniste przedmioty m.in. Flame Shield i Apollo Axe
  • Golem Core - Tworzy przedmioty z żywiołu ziemi m.in. Gaia's Axe
  • Mythril Silver - Niezwykle twardy przedmiot z którego kowal tworzy zbroję, bądź dwa typy miecza.
  • Dark Matter - Przedmioty obłożone są klątwą.
  • Orihalcon - rzadki i bardzo dobry materiał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki