FANDOM

Hitman: Kryptonim 47
Gra
Hitman Codename 47 cover
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Dystrybutor PL
  • Premiera w USA
  • 23 listopada 2000
  • Premiera w Polsce
  • 13 grudnia 2000
  • Gatunek
Informacje
  • Aktualna wersja
  • 1.0
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Płyta
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 18
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część
  •  ——

Hitman: Kryptonim 47 — pierwsza część serii gier Hitman. Gra została wydana przez Eidos Interactive, a wyprodukowana przez IO Interactive 23 listopada 2000 roku.

FabułaEdytuj

Głównym bohaterem gry jest Agent 47, płatny morderca, klon, który został stworzony przez rumuńskiego profesora Otta Wolfgang Ort-Meyera. Profesor Ort-Meyer w latach 50. XX wieku zaczął głosić swoje teorie i przemyślenia na temat klonowania, lecz został wyśmiany na forum naukowym. Zaczął interesować się chromosomami, co po pewnym czasie stało się jego obsesjom, w końcu nauczył się je klonować. Kiedy opanował do perfekcji sztukę modyfikacji chromosomów rozpoczął prace nad klonami, tworzył całe serie żywych i kilkakrotnie bardziej wytrzymałych od przeciętnego człowieka klonów. Liczba, którą każdy klon miał wytatuowaną na potylicy oznaczała liczbę zmodyfikowanych chromosomów.

W latach 60. XX wieku profesor Otto utworzył najdoskonalszą serię klonów - 47. Przez trzydzieści lat klony były szkolone na zabójców i psychopatów bez skrupułów. Udało się przeżyć tylko trzem klonom - 47, 48 i 17.

Na przełomie roku 1999 i 2000, agent 47 opanował wszystkie techniki zabijania do perfekcji. Wtedy udało mu się uciec z laboratorium Ort-Meyera. Kiedy uciekł z pracowni profesora skontaktował się z Międzynarodową Agencją Kontraktową i zaczął trudnić się jako zabójca na zlecenie. W tym momencie gracz rozpoczyna grę.

RozgrywkaEdytuj

Hitman: Kryptonim 47 został stworzony tak, aby cechował się wielką dowolnością wykonywania zadań. To gracz decydował czy zechce być cichy jak duch i zabić po cichaczu tylko wyznaczony cel czy też być głośny i brutalny i likwidować każdą napotkaną po drodze postać. W grze poza koniecznością zabicia celów głównych możemy wykonywać również zadania poboczne takie jak kradzież bomby chemicznej, prowokowanie wojny gangów czy zostawianie podsłuchów w walizkach znanych osobistości. Gra została bardzo ciepło przyjęta przez recenzentów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki