FANDOM

InFamous: Second Son
Gra
InFamous Second Son okładka.png
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 21 marca 2014
  • Premiera w Europie
  • 21 marca 2014
  • Premiera w Polsce
  • 21 marca 2014
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Blu-ray
  • Cyfrowe
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 16
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

inFamous: Second Son – czwarta gra z serii inFamous, stworzona przez Sucker Punch Productions i wydana przez Sony Computer Entertainment 21 marca 2014 roku. Jest to jeden z tytułów startowych konsoli PlayStation 4, na którą jest to gra ekskluzywna.

Fabuła Edytuj

Gra opowiada historię dwudziestoczteroletniego Delsina Rowe, który należy do plemienia Akomiszów, zamieszkujących tereny Salmon Bay, gdzie pewnego dnia zdarza się wypadek więźniarki wiozącej przewodników ze specjalnego więzienia w Curdun Cay. Delsin, usiłując powstrzymać jednego z więźniów przed zranieniem swojego brata, odkrywa u siebie umiejętność absorpcji mocy i tym samym pobiera od więźnia moc dymu. Do Salmon Bay przybywa Departament ds. Obrony Zunifikowanej, który brutalnie przesłuchuje członków plemienia, ostatecznie zostawiając im w nogach odłamki betonu, wbite za pomocą mocy betonu. Odłamki te można jedynie wyjąć w taki sam sposób, w jaki je wbito, więc Delsin wyrusza z bratem do Seattle, by zdobyć moc betonu i uratować swoje plemię.

Rozgrywka Edytuj

Rozgrywka polega na walce z funkcjonariuszami DOZ, zdobywaniu nowych mocy, zbieraniu odłamków, które wydaje się na ulepszenia mocy i w końcu na walkach z tzw. „bossami”. Są to przewodnicy, którzy jechali w tamtej więźniarce, a każdy z nich ma inną moc: dym, neon i wideo. Delsin pobiera od nich wszystkie te moce, ucząc tych przewodników samokontroli lub ich deprawując. W grze występują także wybory karmiczne, które mają duży wpływ na fabułę, wygląd i zachowanie głównego bohatera.

Postacie Edytuj

  • Delsin Rowe – główny protagonista gry. Członek plemienia Akomiszów, który wyrusza do Seattle, by zdobyć moc betonu i uleczyć swoje plemię.
  • Reggie Rowe – brat głównego bohatera. Wyrusza razem z nim do Seattle, gdzie zostaje jego informatorem.
  • Abigail Walker – przewodniczka, która jechała więźniarką w Salmon Bay. Posiada moc neonu, którą pobrał od niej Delsin. Ich relacje opierały się na wzajemnym flircie.
  • Eugene Sims – przewodnik, który jechał więźniarką w Salmon Bay. Posiada moc wideo, którą pobrał od niego Delsin. Jest on samotnikiem, którego pierwszymi przyjaciółmi stają się właśnie Delsin i Abigail.
  • Henry Daughtry – przewodnik, który spowodował wypadek więźniarki w Salmon Bay. Posiada moc dymu, którą pobrał od niego Delsin. Zostaje aresztowany przez DOZ.
  • Brooke Augustine – przewodniczka, szefowa DOZ. Posiada moc betonu, którą pobiera od niej Delsin. Próbowała ochronić przewodników przed wojskiem, zamykając ich w specjalnym więzieniu.
  • Betty – członkini plemienia Akomiszów, posiadająca bardzo przyjazne relacje z Delsinem i Reggie'm.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki