FANDOM

Limbo of the Lost
Gra
Limbo of the Lost
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 29 lutego 2008
  • Premiera w Europie
  • 29 lutego 2008
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 7+
  •  ——
  •  ——

Limbo of the Lost - tradycyjna przygodówka "point and click" wyprodukowana przez Majestic Studios, które składa się z trzech osób. Twórcy utrzymują, że gra ta była tworzona 10 lat.

FabułaEdytuj

W grze sterujemy postacią historycznego Kapitana Briggsa, który w wyniku dziwnych wydarzeń związanych z jego statkiem "Mary Celeste" trafił do tak zwanego "Limbo". Musi on uratować nie tylko swoją duszę, ale też całą ludzkość pomagając w walce Przeznaczenia przeciwko Losowi. Briggs boi się owadów. Musi on jednak pokonać swój strach, by rozwiązać liczne zagadki jakie stawia przed nim "Limbo".

Historia gryEdytuj

Na początku lat dziewięćdziesiątych Steve Bovis (jeden z twórców) oraz Tim Croucher (inny twórca)  wpadli na pomysł stworzenia gry "Limbo of the Lost". Pokazali oni niedokończoną grę wydawcom, którzy byli zainteresowani jedynie grami skończonymi. Steve i Tim próbowali poszerzyć swoje studio, by szybciej skończyć grę. W 1995 roku znaleźli nowego członka Laurence'a Francis'a i znowu powrócili do pracy nad grą. Wypuścili demo na Amigę 500, jednak nie spotkało się  ono z dużym zainteresowaniem.

W 2003 roku Steve Bovis po nauczeniu się jak tworzyć gry i modele na PC powrócił do gry "Limbo of the Lost". Wtedy też zupełnie zmienił wygląd gry pozostawiając niezmienną tylko fabułę oraz kilka postaci. W końcu 2007 roku gra została wydana na PC w Europie, a w 2008 roku w Ameryce Północnej.

PlagiatowanieEdytuj

Już w 2008 roku zauważono, że z tą grą jest coś nie tak. Mianowicie były tam lokacje żywcem wyjęte z innych gier takich jak: Painkiller, Diablo, Oblivion, Thief 3, Morrowind, Crysis, Unreal, Return to Castle Wolfenstein. Wywołało to powszechne oburzenie, a grę wycofano ze sprzedaży. Sami twórcy tłumaczyli się, jakoby te lokacje powstały w wyniku kooperacji z innymi twórcami gier. Co ciekawe do gry kopiowano nie tylko materiały z gier, ale także z filmów (w intrze pokazana jest sekwencja z filmu "Spawn").

CiekawostkiEdytuj

  • Ta gra posiada jedno z najdziwniejszych zakończeń. Można obejrzeć je tutaj.
  • Portal gry-online.pl wystawił tej grze ocenę 1,2/10 uznając ją tym samym za jednego z największych gniotów w całej historii gier.
  • Gra składa się z różnych zagadek, lecz nie stanowią one logicznej całości (nie można było na przykład napełnić butelki wodą, ogromnego potwora dało się zabić długopisem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki