FANDOM

Mortal Kombat Mythologies

Okładka gry

Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero.Gra serii,która jest na Playstation,Nintendo 64.Kolejna gra z serii Mortal Kombat charakteryzuje się tym, iż w przeciwieństwie do innych części do wyboru gracz ma tylko jednego zawodnika: Sub-Zero. Rozgrywka nie polega na kolejnych walkach na ringu; tytułowy bohater przemierza komnaty i pokonuje napotkanych przeciwników, a także zbiera różne przedmioty, które później wykorzystuje, by dostać się do kolejnych komnat. Gra posiada sporo elementów zręcznościowych, nie brak w niej też mechanizmów znanych raczej z gier przygodowych.4.

Fabuła:

Sub-Zero i Scorpion przybyli do Świątyni Shaolin w tym samym czasie i spotkali się w komnacie z Mapą Żywiołów. Ponieważ obaj przybyli po tę samą rzecz wywiązała się pomiędzy nimi brutalna walka, którą Scorpion w końcu przegrał. Gdy ninja był na kolanach, Sub-Zero nie okazał mu litości i zerwał mu głowę z karku wraz z kręgosłupem. Potem zabrał Mapę Żywiołów.

Ciekawostki:

  • Jest to ostatnia gra na Nintendo 64
  • Jak tytuł skazuje,akcja dzieje się w mitologi sub-zero czyli początkach Sub-Zero.
  • Gra wyszał tylko w ameryce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki