FANDOM

Need for Speed: The Run
Gra
NFS The Run okładka
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 18 listopada 2011
  • Premiera w Europie
  • 18 listopada 2011
  • Premiera w Polsce
  • 18 listopada 2011
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 12
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

Need for Speed: The Run – osiemnasta odsłona serii wyścigów samochodowych pod tytułem Need for Speed, której premiera odbyła się 18 listopada 2011 roku. Gra została wyprodukowana przez EA Black Box i wydana przez Electronic Arts.

Kariera Edytuj

Gracz wciela się w Jacka Rourke'a, który jest winny pieniądze organizacji przestępczej. Bohater może spłacić dług przez wygranie 25 milionów dolarów w nielegalnym wyścigu, zwanym The Run. Wyścig odbywa się w Ameryce Północnej z San Francisco do Nowego Jorku. Ponad 200 najlepszych zawodników ściga się ze sobą, aby przekroczyć linię mety jako pierwszy i wygrać $25,000,000.

Tryb kariery w grze jest podzielony na dziesięć faz. Na każdym etapie kariery następuje szereg wydarzeń, na obszarze Ameryki Północnej. W pierwszym etapie The Run rozpoczyna się w San Francisco na zachodzie, a ostatni etap odbywa się w Nowym Jorku na wschodzie.

Rozgrywka Edytuj

System XP jest podobny jak w Shift 2: Unleashed i Hot Pursuit. Punkty XP można uzyskać poprzez akrobacje samochodem, wyprzedzanie zawodników i niebezpieczną jazdę. Punkty te są wymagane do podniesienia poziomu kierowcy i odblokowują nowe zawartości.

Model kolizji w Need for Speed: The Run jest podobny do tego z Need for Speed: Hot Pursuit, chociaż wyścig natychmiast zakończy się, jeśli gracz rozbije swoje auto. Dodano również opcję przewijania, która pozwala graczowi na ponowne uruchomienie wyścigu, z ostatniego punktu kontrolnego, jeśli pojazd opuścił trasę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki