FANDOM

Ride to Hell: Retribution
Gra
Ride-To-Hell-Retribution-Cover
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Dystrybutor PL
  • Premiera w USA
  • 25 czerwca 2013 (PC)
  • 25 czerwca 2013 (PS3)
  • 25 czerwca 2013 (X360)
  • Premiera w Europie
  • 25 czerwca 2013 (PC)
  • 28 czerwca 2013 (PS3)
  • 28 czerwca 2013 (X360)
  • Premiera w Polsce
  • 28 czerwca 2013 (PC)
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Silnik gry
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 16
  •  ——
  •  ——

Ride to Hell: Retribution - gra komputerowa akcji stworzona przez Eutechnyx, a wydana 25 czerwca 2013 przez firmę Deep Silver. Gra dostała miano jako najgorsza gra w roku 2013. Motywem przewodnim gry jest piosenka Pressure and Time grupy Rival Sons.

FabułaEdytuj

Akcja Ride to Hell toczy się w okolicach 1960 roku, czyli w czasach, kiedy swoją świetność przeżywał ruch hipisowski, a amerykańskimi drogami rządzili harley’owcy. Wcielamy się w rolę członka jednego z gangów motocyklistów, tytułowej grupy zwanej Retribution. Jest nim Jake Conway, który postanawia zemścić się na członkach gangu Devil's Hand, za śmierć swojego brata.

RozgrywkaEdytuj

Rozgrywka łączy ze sobą elementy wyścigówki i gry akcji. Jake, jak na harley’owca przystało, przemierza amerykańskie szosy w siodle swojego motocykla. Maszynę da się ulepszać w warsztacie, a dostęp do lepszych części zyskujemy wykonując kolejne misje oraz eksplorując teren. Jadąc od lokacji do lokacji musimy skupiać się na omijaniu przeszkód, wykonywaniu akrobacji i bronieniu się przed atakującymi bandziorami. Okazje do walki przytrafiają się nie tylko na drogach, bowiem bohater wielokrotnie zmuszany jest obić komuś facjatę w walce w zwarciu. Jake doskonale radzi sobie nie mając na podorędziu niczego więcej prócz gołych pięści. Mimo to w grze spotykamy różne rodzaje broni białej, w tym noże, czy klucze francuskie, które często znajdujemy przy pokonanych przeciwnikach. Choć zazwyczaj starcia toczą się w tradycyjny sposób, są one w dużym stopniu oparte na sekwencjach QTE (Quick Time Events).

Odbiór gryEdytuj

Gra została brutalnie zmasakrowana przez krytyków, jak i graczy. Otrzymała od recenzentów miano najgorszej gry 2013 roku. Gra była opóźniana i miała potencjał, lecz kiedy wyszła na światło dzienne, graczy i krytycy woleli, żeby ta gra nie miała miejsca w historii gier komputerowych.

  • Metacritic - 16/100
  • Gry-OnLine - 2.0/10

CiekawostkiEdytuj

  • Nasz bohater może uratować niewiastę, a za nagrodę dostaje się scenę erotyczną - dziwną, ponieważ twórcy dali grze kategorię wiekową PEGI 16, więc musieli załagodzić te sceny - protagonista i dziewczyna uprawiają seks w ubraniach.
  • Gra ma dużo bugów, co dowodzi ten filmik.
Dlaczego Ride To Hell Retribution jest jedną z najbardziej zabugowanych gier dekady?02:24

Dlaczego Ride To Hell Retribution jest jedną z najbardziej zabugowanych gier dekady?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki