FANDOM

Risen 2: Mroczne Wody
Gra
Risen2 Okładka.jpg
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Dystrybutor PL
  • Premiera w USA
  • 24 kwietnia 2012
  • Premiera w Polsce
  • 27 kwietnia 2012
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Blue-Ray
  • DVD
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 16
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

Risen 2: Mroczne Wody (ang. Risen 2: Dark Waters) - druga odsłona niemieckiej serii gier RPG Risen, wydana w 2012 roku, będąca kontynuacją gry Risen z 2009 roku.Tytuł ukazał się w pełnej polskiej wersji językowej z dubbingiem, natomiast sama produkcja została wydana w naszym kraju przez firmę Cenega Poland.

Fabuła Edytuj

Akcja gry rozpoczyna się w portowym mieście Caldera, około 10 lat po wydarzeniach z poprzedniczki. Resztki sił Inkwizycji zebrały się w kryształowej twierdzy i wciąż próbują walczyć z Tytanami. Niestety, morskie potwory topią statki, które miały dostarczyć ważne zaopatrzenie. Głównym bohaterem pozostaje bohater pierwszego Risena. Teraz jednak jest załamanym i zgorzkniałym człowiekiem, który w dodatku sięgnął po alkohol. Nosi przepaskę na jednym oku, gdyż stracił je, gdy Inkwizycja odebrała mu monokl po akcji gry Risen. Na początku gry bohater rozmawia z Carlosem (znanym z pierwszej części), który prosi bohatera o pomoc w sprawie statku, który zatonął u wybrzeży wyspy. Wśród ocalałych jest dawna przyjaciółka bohatera: Patty. Poszukuje ona swego ojca, słynnego pirata Gregoriusa Emanuela Stalowobrodego, który według plotek znalazł sposób na bezpieczną żeglugę po oceanach. Bohater i kobieta decydują się współpracować, aby go odnaleźć.

Rozgrywka Edytuj

W grze Risen, w przeciwieństwie do innych gier RPG, gracz nie wybiera swojej postaci ani klasy. Poprzez zabijanie bestii i przeciwników oraz wykonywanie zadań, bohater zyskuje punkty chwały. Kiedy zbierze ich wystarczająco dużo możliwe jest rozwinięcie bazowych umiejętności, między innymi broni białej czy cwaniactwa. Są one niezbędne do nauki nowych umiejętności od nauczycieli spotykanych w grze. Gracz może korzystać z szerokiej gamy broni, w tym po raz pierwszy broni palnej. Gracz może wspomóc się również magią, która jest inspirowana religią Voodoo. Risen oferuje graczowi półotwarty wirtualny świat: każda wyspa jest obszarem, który musi załadować się do pamięci komputera, ale kiedy już to zrobi, gracz może swobodnie się po niej poruszać, bez przerw na ładowanie nowych elementów. Na początku gry nie wszystkie wyspy są dostępne, ale wraz z rozwojem fabuły zostają odblokowywane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki