FANDOM

Scooby-Doo w Tajemniczym Zamku
Gra
Scooby-Doo Cover
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 1986
  • Gatunek
Informacje
  • Aktualna wersja
  • 1.0
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Dyskietka
  •  ——
  •  ——

Scooby-Doo w Tajemniczym Zamku - amerykańska gra wideo wydana w 1986 roku przez Elite Systems LTD a wyprodukowana przez Gargoyle Games, a mianowicie przez Grega Follisa i Roya Cartera. Większość dyskietek została wydana na komputery Commodore 64.

Scooby-Doo w Tajemniczym Zamku został zapowiedziany jesienią 1985 roku. Wiele ówczesnych czasopism na temat gier wideo zapowiedziało Scooby-Doo w Tajemniczym Zamku jako pierwszą grę w historii, której kanwą była kreskówka - Scooby-Doo Show.

W tej grze gracz ma możliwość jedynie podejmowania wyborów i nakierowywaniu Kudłatego i Scooby'ego na dobry trop - ogląda to co dzieje się na ekranie i działa niczym reżyser.

FabułaEdytuj

W grze pojawia się cała piątka głównych bohaterów znanych z kreskówki. Akcja gry ma miejsce w szkockim zamku, który należy do cioci Kudłatego. Niestety, jak na paczkę Scooby'ego przystało, zamek jest nawiedzony. Scooby, Kudłaty, Fred, Velma i Daphne dostają 48 godzin na rozwikłanie zagadki.

Głównym celem gry jest nakierowywanie głównych bohaterów na dobry trop i unikanie kłopotów (należy unikać duchów i upiorów, w przeciwnym razie gracz będzie musiał rozpocząć poziom od początku). Jeśli gracz nakieruje bohaterów na poprawny trop, na końcu każdego etapu będzie czekać na niego nagroda - będzie mógł podsłuchać rozmowy osób podejrzanych o bycie duchem i zbieranie tropów, które później zostaną zebrane w całość i ze sobą połączone - co sprawi, że tajemnica nawiedzenia zamku zostanie rozwikłana.

Pod koniec gry gracz widzi jak ciocia Kudłatego przygotowuje dla całej paczki zasłużoną kolacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki