FANDOM

Sniper Elite V2
Gra
Sniper Elite V2 okładka.png
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Dystrybutor PL
  • Premiera w USA
  • 1 maja 2012
  • Premiera w Europie
  • 4 maja 2012
  • Premiera w Polsce
  • 8 maja 2012
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 16
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

Sniper Elite V2 - gra z gatunku first-person shoter zrobiona przez Rebellion Developments, a wydana przez 505 Games. Jest ona kontynuacją Sniper Elite: Berlin 1945.

Fabuła Edytuj

Głównym bohaterem jest Karl Fairburne, oficer OSS, który został wysłany do Berlina w 1945 roku, w ostatnich dniach II wojny światowej. Na usługach rządu Amerykańskiego Fairburne zabija licznych hitlerowskich i radzieckich przeciwników, jak i pięciu niemieckich naukowców zaangażowanych w rozwój rakiety V2 chcących przejść na stronę sowiecką. Niespodziewanie, jego celem stało się również powstrzymanie startu tejże rakiety z ładunkiem tabunu, skierowanej na Londyn.

Rozgrywka Edytuj

Gracz może rozpocząć rozgrywkę na czterech poziomach trudności: kadet, normalny, snajper oraz niestandardowy (podczas którego nie są naliczane punkty). W grze, poza walką z ludźmi, mamy do czynienia również z pojazdami wroga, czyli czołgami i samochodami pancernymi. Gracz może korzystać z szerokiej gamy uzbrojenia, zwłaszcza spośród broni snajperskich (do dyspozycji jest osiem modeli), nie zabrakło również ładunków wybuchowych, pistoletów maszynowych czy broni krótkiej. Gra jednak jest nastawiona na walkę z zastosowaniem karabinu, bądź cichego likwidowania przeciwników. Tytuł składa się z jedenastu poziomów, zawierających historyczne lokacje w Berlinie.

Sniper Elite V2 tym wyróżnia się spośród innych gier FPS, że w momencie trafienia przeciwnika, kamera często przenosi się na pocisk (co stanowi nawiązanie do pierwszej części serii), pokazując jego tor lotu oraz drogę, jaką przebywa w ciele przeciwnika, ukazując uszkodzenia ciała, jakie wyrządza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki