FANDOM

Spider-Man
Gra
250px-Spider-Man (1982) Coverart.png
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 1982
  • Gatunek
Informacje
  • Aktualna wersja
  • 1.0
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Kartridż
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część
  •  ——

Spider-Man - amerykańska gra o przygodach człowieka-pająka z 1982 roku. Jest to pierwsza gra opowiadająca o Spider-Manie i pierwszy gra, której kanwą były Marvelowe komiksy.

OpisEdytuj

W grze Zielony Goblin sterroryzował miasto i podłożył bomby w wielu budynkach i drapaczach chmur. Spider-Man obrońca Nowego Yorku, obrał sobie za zadanie zniszczenie wszystkich bomb tak aby nikomu nie stała się krzywda.

Gracz wciela się w tytułowego Spider-Mana. Naszym zadaniem jest wspinaczka po ścianach wieżowców i likwidowanie bomb podłożonych przez głównego antagonistę gry - Green Goblina. Człowiek Pająk jest w stanie wykorzystywać swoje sieci aby poruszać się w lewo, bądź w prawo. Gracz musi uważać na zbirów, którzy od czasu do czasu pojawiają się w oknach - jeżeli gracz przypadkowo wejdzie na zbira w oknie straci jedno ze swoich żyć, należy również uważać aby nie wyczerpały się nam zapasy pajęczyny, gdy one zapasy się skończą gracz, niezależnie od tego jak wysoko się znajduje, spadnie i musi rozpocząć etap od początku. Zapasy sieci działają jak licznik czasu, działają one tylko przez określoną ilość czasu - jeśli w tym limicie czasowym gracz nie zakończy etapu, będzie musiał rozpocząć poziom od nowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki