FANDOM

Super Pac-Man
Gra
Super Pac-Man
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 1 października 1982
  • Premiera w Europie
  • 1988 (dostępne tylko na Commodore 64)
  • Gatunek

Informacje
  • Platforma
  • Wymagania wiekowe
  • 3-12 lat
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część
Super Pac-Man - czwarta gra z serii o Pac-Manie. Wydana 11 sierpnia 1982 roku w Japonii oraz 1 października 1982 roku w USA. Jest to kolejna gra w której ponownie wcielamy się w Pac-Mana. Także, jest to 2 gra opowiadająca o żółtym stworze stworzona przez Namco, gdyż gry Ms. Pac-Man oraz Kick stworzyło studio Midway Games, które wmieszało się w serię o Pac-Manie.

Rozgrywka Edytuj

SuperPacMan

Jeden z poziomów

W grze naszym zadaniem nie jest już zjadanie pigułek, gdyż tych w grze brakuje. W tej odsłonie serii Pac-Man musimy zbierać klucze, które odblokowują przejścia do jabłek, które z kolei dają nam punkty. Wygrywa się, gdy zjesz wszystkie jabłka. Zmieniło się także to, że gra jest o wiele wolniejsza niż jej poprzedniczki. Pojawiają się 2 gatunki pigułek. Jeden dodaje to, co w pierwszej i drugiej części, czyli pozwala nam na 5 sekund zjadać duszki. Dzięki zielonej pigułce, możemy wejść w tak zwaną ,,Super Formę", dzięki której Pac-Man staje się większy i silniejszy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza gra z tej serii, którą stworzyło zarówno Namco, jak i Midway, obydwa studia jednak stworzyły grę dla innych regionów świata (patrz powyżej).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki