FANDOM

WWF Raw
Gra
250px-WWFRAW.png
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 1994
  • 1995
  • Premiera w Europie
  • 1994
  • 1995
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Kartridż
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

WWF Raw - gra wyprodukowana przez Sculptured Software i wydana przez LJN w 1994 roku.

OpisEdytuj

Move-SetEdytuj

Move-Set to zwykłe uderzenia, rzuty, skoki z 3 liny, submissiony, finiszery i mega move'y.

Typy walkEdytuj

Gra oferuje tryby gry 1 vs 1, Tag Team, Bedlam, Survivor Series, Raw Endurance i Royal Rumble.

1 vs 1 (Normalny) to walka w której "nonlegale" są dostępne tylko poza ringiem lub gdy sędzia leży znokautowany a wygrana następuje przez dyskwalifikację, poddanie i przypięcia. Arbiter może być atakowany, jednak w pewnym momencie wynosi się z areny i walka kontynuuje się jako Brawl.

1 vs 1 (Brawl) to walka gdzie używanie "nonlegali" i broni jest legalne, a wygrana następuje przez nokaut.

Tournament polega na wybraniu jednej gwiazdy i pokonaniu reszty, by zostać WWF Championem.

Tag Team to dwie drużyny składające się z 2 zawodników walczące ze sobą. Podczas walki tylko jeden wrestler z drużyny może być w ringu. Zmiany następują, gdy bohater jest zmęczony.

Survivor Series to dwie drużyny od dwóch do czterech zawodników walczące ze sobą. Gdy jeden wrestler z drużyny zostanie pokonany walka się nie kończy, gdyż jest to starcie eliminacyjne.

Bedlam to to samo co tag team match, tylko że podczas walki cała drużyna może przebywać w ringu.

Raw Endurance to to samo co Survivor Series match, tylko że drużyna składa się aż z 5 zawodników, a partnerzy za ringiem są nieobecni. Następny członek drużyny wchodzi po wyeliminowaniu poprzedniego.

Royal Rumble polega na wyrzuceniu przeciwnika z ringu, którego po chwili zastępuje następny. W jednym Rumble matchu może być maks. 12 zawodników. Po walce wyświetlane są statystyki, czyli ile wrestler spędził czasu w ringu, ilu wrogów wyeliminował, przez kogo został wyeliminowany i kiedy.

RosterEdytuj

SNES/Genesis/Sega 32xEdytuj

  • Bret Hart
  • The Undertaker
  • Razor Ramon
  • Bam Bam Bigelow
  • Yokozuna
  • Shawn Michaels
  • Lex Luger
  • 1-2-3 Kid
  • Diesel
  • Luna Vachon
  • Owen Hart
  • Doink the Clown
  • Kwang (ekskluzywnie dla 32x)

Game GearEdytuj

  • Bret Hart
  • The Undertaker
  • Shawn Michaels
  • Razor Ramon
  • Bam Bam Bigelow
  • Yokozuna
  • Lex Luger
  • Diesel
  • Randy Savage
  • Crush

Game BoyEdytuj

  • Bret Hart
  • The Undertaker
  • Shawn Michaels
  • Razor Ramon
  • Yokozuna
  • Diesel
  • Doink the Clown
  • Lex Luger

Więcej z Fandomu

Losowa wiki