FANDOM

WWF Royal Rumble
Gra
WWF Royal Rumble - 1993 - Acclaim Entertainment.jpg
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 1993
  • Premiera w Europie
  • 1993
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Kartridż
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część

WWF Royal Rumble - gra wyprodukowana przez Sculptured Software i wydana przez LJN w 1993 roku.

OpisEdytuj

Move-SetEdytuj

Gra oferuje odświeżony Move-Set, w którym oprócz zwykłych ruchów są także nielegalne jak atakowanie oczów. Dostępne są także finiszery dla zawodników.

WalkiEdytuj

Gra oferuje tryby walki 1 vs 1 (Normalny, Brawl albo Tournament), Tag Team Match (2 vs 2 i 3 vs 3) oraz Royal Rumble.

W jeden 1 vs 1, dwóch wrestlerów walczy ze sobą. Wygrana następuje w nim przez przypięcie bądź wyliczenie poza ringowe. W Backstage nie ma sędziego i można używać nielegalnych ruchów ile się chce. Wygrana następuje przez nokaut. W Tournament, gracz wybiera jednego zawodnika i walczy z resztą, by zdobyć WWF Championship.

Tag Team matche też oferuję One Fall, Brawl i Tournament. Zmiana w nim następuje wtedy, kiedy wrestler jest zmęczony. W tournamencie stawia się na kooperację, gdzie dwaj gracze wybierają dwóch bohaterów do stworzenia Tag Teamu, by walczyć z innymi, a w ostateczności zdobyć Tag Team Championships.

Royal Rumble Match polega na wyeliminowaniu przeciwnika z walki, które odbywa się za wyrzuceniem wroga z ringu. Po eliminacji wchodzi następny zawodnik. W  czasie walki w ringu może być maks. 6 gwiazd.

RosterEdytuj

Wszystkie wersje zawierają Breta Harta, The Undertakera, Shawna Michaelsa, Razora Ramona, Randy'ego Savage'a, Crusha i Lexa Lugera. Dodatkowi zawodnicy dla SNESa to Ric Flair, Mr. Perfect, Ted DiBiase, Yokozuna i Tatanka, a dla Genesisa Hulk Hogan, Irwin R. Schyster, Jim Duggan, The Model i Papa Shango.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki