FANDOM

WWF Wrestlefest
Gra
Wwfwfest.png
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Premiera w USA
  • 1991
  • Premiera w Europie
  • 1991
  • Gatunek
Informacje
  • Aktualna wersja
  • 1.00
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • Arcade
Seria
  • Poprzednia część
  • Następna część
WWF Wrestlefest - gra wydana w 1991 przez Technos Japan na automaty Arcade. Jest kontynuacją WWF Superstars.

OpisEdytuj

W grze powracają wszystkie postacie z Superstars (nie licząc Jima Duggana, Randy'ego Savage'a, Andre the Gianta i Honky Tonk Mana), a także nowi: Jake Roberts, Earthquake, Mr. Perfect, Sgt. Slaugher, The Demoliton (Smash i Crush), a także The Legion of Doom (Hawk i Animal), którzy są głównymi wrogami grze i to z nimi walczymy o mistrzostwa Tag Teamowe.

Gra oferuje dwa tryby gry. W pierwszym, zwanym Saturday Nights Main Event, tworzymy z bohaterów drużynę i walczymy z innymi Tag Teamami do zmierzenia się z Legion of Doom, którzy przed walką udzielają wywiadu Howardowi Finkelowi. Nowością w porównaniu do Superstars jest walka w klatce.

Drugi tryb, zwany Royal Rumble, polega na wejściu 4 zawodników do ringu i wyeliminować ich (po eliminacji wchodzi następny wrestler). Wyeliminować można przez przypięcia, poddania i wyrzucenie z ringu. Podobnie jak w poprzedniej części, występuje sędzia, jednak nie da się go atakować.

Nowościami w grze są finiszery dla zawodnika (np. Ultimate Splash Ultimate Warriora), komentator mówiący o wydarzeniach w walce oraz akcje zespołowe (umieścić przeciwnika w headlocku, podejście do swojego narożnika i zrobienie zmiany).

CiekawostkiEdytuj

  • Demolition muszą zostać wybrani razem, jednak dzięki kodom można ich używać osobno
  • Legion of Doom w grze nie są grywalni, jednak dzięki kodom da się ich używać.
  • W 2012 wydano remake gry na iOS, który zawiera także postacie z Attitude Ery i dzisiejsze, a także oferuje nowe tryby walk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki