FANDOM

Zoo Tycoon 2: Na ratunek zwierzakom
Gra
Zoo Tycoon 2 Na ratunek zwierzakom okładka
Dane
  • Producent
  • Wydawca
  • Dystrybutor PL
  • Premiera w USA
  • 18 października 2005
  • Premiera w Europie
  • 24 lutego 2006
  • Gatunek
Informacje
  • Tryb gry
  • Platforma
  • Nośnik
  • CD-ROM
  • Silnik gry
  • Wymagania wiekowe
  • PEGI: 3
  •  ——
  •  ——

Na ratunek zwierzakom (ang. Endangered Species) – pierwszy dodatek do gry Zoo Tycoon 2. Dodaje do gry dwadzieścia nowych gatunków zwierząt, które – zgodnie z tytułem dodatku – są jednymi z wielu zagrożonych wymarciem. Poza pomniejszymi dodatkami, takimi jak nowe ozdoby czy akcesoria, dodatek pozwala graczom na tworzenie kładek, przejażdżek samochodowych i kolejek linowych.

Nowości Edytuj

Metody transportu Edytuj

„Zoo Tycoon 2: Na ratunek zwierzakom” wprowadza do gry dwie nowe metody transportu po parku zoologicznym. Pierwszą z nich jest przejażdżka samochodowa. Pozwala ona na stworzenie głównego budynku i poprowadzenie drogi po całym parku, dzięki czemu odwiedzający mogą zbliżyć się do zwierząt na najbliższą możliwą odległość. Drugą są kolejki linowe, które pozwalają gościom na zwiedzenie zoo z lotu ptaka.

Kładki Edytuj

Kładki pozwalają na stworzenie podwyższonych platform dla zwiedzających, dzięki którym mogą oni znaleźć się nad wybiegami i obserwować zwierzęta z góry, nie musząc martwić się o koszty lub brak możliwości zatrzymania kolejek linowych.

Zwierzęta Edytuj

Dodatek wprowadza do gry dwadzieścia nowych gatunków zwierząt. Większość z nich to zwierzęta zagrożone wyginięciem, co pozwala graczom na pomaganie wymierającym gatunkom. Poza tą nowością, do gry wprowadzono różne rodzaje skórek, dzięki czemu na jednym wybiegu panuje większa różnorodność, np. poza zwykłą panterą, można adoptować czarną lub też białą, ale wygląd nie jest jednak zależny od gracza i jest to całkowicie losowe.

Mechanika gry Edytuj

„Zoo Tycoon 2: Na ratunek zwierzakom” zaktualizował zachowanie się zwierząt. Teraz lepiej rozpoznają stado i mogą żyć w większych grupach. Dodatkowo zostały dodane drzewa genealogiczne, dzięki czemu zwierzęta nie mogą rozmnażać się ze swoimi dziećmi czy rodzeństwem.

Dodatek wprowadził wiele zmian graficznych, a nowe zwierzęta mają o wiele lepsze tekstury i dokładniejsze modele. Wszystkie drzewa, rośliny oraz pożywienie zostały zastąpione trójwymiarowymi modelami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki